FAQ

Czy możliwa jest zmiana zamówienia?

Oczywiście, można dokonać zmian w zamówieniu przed jego wysyłką lub przed rozpoczęciem produkcji. W tym celu konieczny jest kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (BOK).

BOK jest do Twojej dyspozycji w dni robocze od godziny 8 do 16.

Zadzwoń pod numer: +48 798 083 323.

Napisz do nas maila na adres: sklep@fajnekrzesla.pl

Czy możliwy jest osobisty odbiór zamówionego towaru?

Oczywiście. Jeśli chcesz zakupione towary odebrać osobiście, wybierz taką opcję na etapie Finalizacji zamówienia. 

Po odbiór towarów wszystkich klientów zapraszamy do siedziby naszego sklepu, która znajduje się na ul. Onufrego Zagłoby 10 w Ostrowcu Świętokrzyskim.

Czy możliwy jest zakup na raty?

Tak. Na etapie Finalizacji zamówienia można złożyć wniosek ratalny (Raty 0%), który jest procedowany przez bramkę płatności Blue Media.

Czy złożenie zamówienia wymaga logowania / założenia konta w sklepie?

Nie wymagamy rejestracji.

Zamówienie może być złożone bez zakładania konta. W czasie zakupu należy wybrać opcję: Zamów jako Gość.

Pamiętaj jednak, że posiadanie konta w naszym sklepie ułatwia zakupy. Bieżące oraz kolejne. Nie jest jednak niezbędne do złożenia, opłacenia zamówienia.

Gdzie mogę wybrać sposób dostawy towaru?

Sposób dostawy jest możliwy do wyboru na etapie Finalizacji zamówienia. Oferujemy kilkanaście sposobów wysyłki zamówionych produktów.

Gdzie znajdę szczegółowe dane produktu?

Każdy pojedynczy produkt w naszym sklepie jest prezentowany na osobnej karcie produktu. 

Na karcie produktu będziesz mógł obejrzeć jego zdjęcia oraz poznać jego najważniejsze atrybuty. Karta produktu zawiera także zakładki: Opis oraz Parametry.

W zakładce Opis możesz się zapoznać z charakterystyką produktu. W zakładce Parametry znajdziesz wszelkie dane, informacje o jego wymiarach, materiałach.

Ile kosztuje dostawa zamówionego towaru?

Koszty dostawy zależne są od wielkości zamówienia oraz sposobu wysyłki, jaki wybierzesz.

Szczegółowo koszty dostawy są opisane na naszej stronie: Koszty dostawy.

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Złożone zamówienie jako:

Gość powinno być opłacone w terminie 7 dni liczonych od daty jego złożenia.

Zalogowany klient powinno być opłacone również w terminie 7 dni liczonych od daty jego złożenia.

Pamiętaj, że im szybciej opłacisz zamówienie, tym szybciej będziemy mogli przejść do jego realizacji.

Jaki jest czas realizacji złożonego zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest zależny od wielu czynników. Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej.

Najszybciej wysyłane są produkty Dostępne od ręki. Czas wysyłki zamówienia wynosi do 2 dni roboczych.

Meble na zamówienie z racji ich bardzo indywidualnego charakteru wymagają dłuższego czasu realizacji.

Każdorazowo klienci sklepu fajnekrzesla.pl są informowani o szacowanym terminie wysłania zakupionych produktów. Także w przypadku Twojego zamówienia określimy szacowany czas wysyłki.

W jaki sposób mogę anulować zamówienie?

Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie zamówienie możesz anulować korzystając z karty Zamówienia, która jest dostępna na Twoim koncie.

Jeśli dokonałeś zakupu jako Gość prosimy o kontakt telefoniczny (+48 798 083 323) lub mailowy (sklep@fajnekrzesla.pl).

W jaki sposób mogę otrzymać fakturę VAT do zamówienia?

Faktura VAT jest wystawiana do każdego zamówienia na podstawie danych, które podasz w czasie jego składania.

Jeśli chcesz, by faktura VAT była wystawiona na inny adres, zaznacz opcję: Użyj innego adresu do wystawienia faktury.

Jest ona dostępna w formularzu dostępnym na etapie Finalizacji zamówienia. Dane wykorzystywane do wysyłki oraz wystawiania faktury VAT możesz także wprowadzać i edytować na swoim Koncie klienta w zakładce Adresy.

W jaki sposób mogę reklamować zamówione produkty?

Szczegółowo sposób składania reklamacji został opisany w Regulaminie naszego sklepu, w punkcie 6 zatytułowanym Reklamacja.

W jaki sposób mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?

O kolejnych stadiach realizacji zamówienia będziesz informowany w osobnych wiadomościach e-mailach, lub jeśli założyłeś konto w naszym sklepie status realizacji zamówienia będzie widoczny po zalogowaniu się w panelu klienta: Historia Zamówień.

W jaki sposób mogę sprawdzić status zgłoszenia reklamacyjnego?

Status zgłoszenia reklamacyjnego można sprawdzić logując się na swoje konto. Klienci o każdej zmianie statusu informowani są także w wiadomościach e-mail.

W jaki sposób mogę zmienić formę płatności?

Metodę płatności wybierzesz na etapie Finalizacji zamówienia.

Jeśli daną opcję wybrałeś omyłkowo, przerwij proces płatności i zainicjuj go ponownie, korzystając z Koszyka.

W jaki sposób mogę zwrócić otrzymane produkty?

Produkty, które chcesz zwrócić, odeślij na adres:

Sklep FajneKrzesła.pl

Ul. Onufrego Zagłoby 10

27-400 Ostrowiec Św.

Pamiętaj, że odsyłasz produkty na własny koszt.

W jaki sposób możliwe jest opłacenie zamówienia?

Zamówienie może być opłacone elektronicznie lub gotówką. Elektroniczne płatności są realizowane za pomocą bramki płatniczej Blue Media (https://bluemedia.pl).

Bramka pozwala realizować płatność za pomocą karty płatniczejsystemu BLIK lub przelewem internetowym.

W jaki sposób towar jest wysyłany?

Zakupione produkty są wysyłane za pomocą profesjonalnych firm kurierskich, które zapewniają bezpieczeństwo oraz terminowość dostarczenia wysyłki.

Każde zamówienie jest odpowiednio i solidnie zapakowane. Dokładamy wszelkich starań, by produkty, które u nas kupisz dotarły do Ciebie w doskonałym stanie.

W jakim czasie reklamacja zostanie zrealizowana?

Zgodnie z naszym Regulaminem zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni, liczonych od dnia jej otrzymania.

Jednocześnie bardzo prosimy o zapoznanie się z naszym Regulaminem przed złożeniem reklamacji.